Skip Navigation Links.
/Advertisment Images/ins_b_18.jpg
/Advertisment Images/ins_b_23.jpg
/Advertisment Images/ins_b_09.jpg
/Advertisment Images/ins_b_24.jpg
/Advertisment Images/ins_b_200.jpg
/Advertisment Images/ins_b_27.jpg

Συχνές Ερωτήσεις 

 

Συχνές Ερωτήσεις

Προγράμματα Ζωής και Υγείας

Προγράμματα Προστασίας Περιουσίας (Αυτοκίνητο, Κατοικία, Επιχείρηση κλπ)  

 

Απαντήσεις  

Πως μπορώ να εξοφλώ το συμβόλαιό μου;

Τρόποι Πληρωμής Ασφαλίστρων στην ΑΤΕ Ασφαλιστική:

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας θυμηθείτε ότι μπορείτε να εξοφλείτε τα ασφάλιστρά σας με τους ακόλουθους τρόπους:

1.      Με άμεση χρέωση Κάρτας (VISA ή MASTERCARD) οποιασδήποτε Τράπεζας, μέσω του Διαδικτυακού τόπου της ΑΤΕ Ασφαλιστικής από την Ενότητα «Άμεση Πληρωμή Ασφαλίστρων» http://in.agroins.com/AIWinbankPaycenter/index.jsp. Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.

2.      Μέσω όλων των Καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς, χωρίς καμία επιβάρυνση.

3.      Μέσω των Υπηρεσιών Winbank και EasyPay. Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.

4.      Με μετρητά στα Ταμεία της ΑΤΕ Ασφαλιστικής. Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.

5.      Με Ταχυπληρωμή ΕΛΤΑ, με χρήση ειδικού εντύπου, σε οποιοδήποτε κατάστημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Η υπηρεσία παρέχεται με ελάχιστη χρέωση.

6.      Με πάγια εντολή σε Τραπεζικό Λογαριασμό Τράπεζας Πειραιώς ή σε πιστωτική κάρτα οποιασδήποτε τράπεζας (VISA ή MASTERCARD), συμπληρώνοντας την ειδική εξουσιοδότηση (Έντυπο Δήλωσης Πάγιας Εντολής και Αλλαγής Στοιχείων). Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.

Σημαντική Επισήμανση:
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, θυμηθείτε ότι:
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η καταχώριση του Αριθμού Συσχέτισης χωρίς παύλες ή κενά στην Αιτιολογία της Συναλλαγής σας.

 

Όταν λήξει το συμβόλαιό μου, τι πρέπει να κάνω;

Με την λήξη του ασφαλιστηρίου η εξόφλησή του γίνεται αυτόματα από την Εταιρία.

 

Σε περίπτωση νοσηλείας μου,τι πρέπει να κάνω για να πάρω την αποζημίωσή μου;

Για οποιαδήποτε αιτία ασθένεια, ατύχημα, η υποβολή των δικαιολογητικών γίνεται στον συνεργάτη της Εταιρίας ο οποίος και αποστέλνει τα δικαιολογητικά στην Εταιρία.  Μετά την εκκαθάριση της αποζημίωσης στέλνεται εντολή πληρωμής στο κατάστημα της ΑΤΕ που έχει επιλέξει ο συνεργάτης για εξόφληση. Η διαδικασία αυτή ακολουθείται και για τυχόν νοσηλεία του ασφαλισμένου σε Νοσηλευτικό Ιδρυμα μή συνεργαζόμενο με την Εταιρία.

Στα συνεργαζόμενα Νοσοκομεία μετά την εξόδο ο ασφαλισμένος πληρώνει την τυχόν συμμετοχή του βάσει των όρων του ασφαλιστηρίου Συμβολαίου. Το υπόλοιπο του λογαριασμού αποστέλλεται απευθείας από την Εταιρία στο Νοσοκομείο.

 

Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, ποια διαδιακασία ακολουθώ;

Σε περίπτωση ατυχήματος ο ασφαλισμένος ή οδηγός έχει την δυνατότητα να κάνει χρήση του προγράμματος «Φροντίδα Ατυχήματος», η οποία παρέχεται δωρεάν και περιλαμβάνει τις ακόλουθες παροχές:

  • Αποστολή συνεργάτη στον τόπο του συμβάντος ή εντός 48 ωρών στη διεύθυνση κατοικίας ή εργασίας του ασφαλισμένου.
  • Επιβεβαίωση και καταγραφή στοιχείων.
  • Λήψη φωτογραφιών των οχημάτων και του συμβάντος.
  • Συμπλήρωση Δήλωση Ατυχήματος.
  • Βοήθεια συμπλήρωσης εντύπου Φιλικού Διακανονισμού Ατυχήματος (Να γίνεται χρήση της Φιλικής Δήλωσης γιατί βοηθάει στη γρήγορη εκκαθάριση της ζημιάς).
  • Νομικές και Ιατρικές συμβουλές.
  • Μεταφορά και ρυμούλκηση του ασφαλισμένου οχήματος , εφόσον έχει κάλυψη Οδικής Βοήθειας ή έχουν καταβληθεί τα ασφάλιστρα για ρυμούλκηση.
  • Κλήση Αστυνομίας ή Ασθενοφόρου.

Για την εξυπηρέτησή σας όλο το 24ωρο  και όλο τον χρόνο, τηλεφωνήστε στο  210-9498000.

Εάν δεν επιθυμείτε να κάνετε χρήση του προγράμματος «Φροντίδα Ατυχήματος», έχετε την δυνατότητα να αναγγείλετε την ζημιά:

  • Στον ασφαλιστικό σας πράκτορα.
  • Στα περιφερειακά γραφεία της Εταιρίας.
  • Στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας.
  • Να αποστείλετε με FAX την Δήλωση.

Η Δήλωση Ατυχήματος πρέπει να περιλαμβάνει :

  • Τα πλήρη στοιχεία του οχήματος  όπως είναι ο αριθμός κυκλοφορίας, η χρήση, η μάρκα , το μοντέλο, το χρώμα και η ιπποδύναμη.
  • Τα πλήρη στοιχεία του ιδιοκτήτη και του οδηγού, όπως η ηλικία , η διεύθυνση κατοικίας ,το τηλέφωνο, ο αριθμός άδειας ικανότητας οδήγησης , η κατηγορία της άδειας και η ημερομηνία έκδοσης (εξυπηρετεί η φωτοτυπία αυτών).

Εάν υπάρχει e-mail, να αναγράφεται, για την πληρέστερη διευκόλυνση της επικοινωνίας.

  • Την ακριβή ημερομηνία και ώρα του ατυχήματος, όπως και την Αστυνομική αρχή που επελήφθη.
  • Τα πλήρη στοιχεία των προσώπων που ζημιώθηκαν καθώς και το είδος της ζημιάς που προκλήθηκε από το ατύχημα (υλικές ζημιές- σωματικές βλάβες), τον αριθμό του οχήματος και την ασφαλιστική του Εταιρία.

Σε περίπτωση που είναι ανασφάλιστος να σημειώνεται για να κινηθεί η διαδικασία αποζημίωσης (εφόσον ο οδηγός του άλλου οχήματος αποδεχθεί την ευθύνη του).

Σε περίπτωση που συμπληρώσετε μόνοι σας την Δήλωση, πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι:

Η περιγραφή των συνθηκών ατυχήματος πρέπει να είναι ακριβής, περιγραφική και λεπτομερής, να περιλαμβάνει τις κατευθύνσεις και τις πορείες των οχημάτων , το ακριβές σημείο σύγκρουσης, την περιγραφή των ζημιών και να συμπληρώνεται πρόχειρο σχεδιάγραμμα του τόπου συμβάντος και των θέσεων των εμπλεκομένων οχημάτων.

Η ακριβής τήρηση των παραπάνω αλλά και η ταχύτητα διαβίβασης της Δήλωσης προς την Εταιρία αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την γρήγορη ενεργοποίηση του μηχανισμού της Εταιρίας για εκτίμηση των ζημιών και έγκαιρη εκκαθάριση – καταβολή αποζημιώσεων.

 

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς στο σπίτι ή στην επιχείρησή μου;

  • Να πάρετε τα  κατάλληλα μέτρα για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό  της ζημιάς σαν να είσθε ανασφάλιστος.
  • Με βάση το ασφαλιστήριό σας να εξετάσετε :
    • αν η αιτία της ζημιάς περιλαμβάνεται στους καλυπτόμενους κινδύνους και
    • αν τα ζημιωμένα πράγματα περιλαμβάνονται στην ασφάλιση όπως π.χ.
      • αν  έχει  ζημιωθεί  μόνο το περιεχόμενο του σπιτιού ενώ ασφαλίζεται μόνο η οικοδομή.
  • Να ενημερώσετε ΑΜΕΣΑ για την ζημιά τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο ή την Ασφαλιστική Εταιρία τηλεφωνικά ή με FAX στα τηλέφωνα που υπάρχουν στο ασφαλιστήριό σας.
  • Να φροντίσετε να μην αλλοιωθεί ο χώρος που συνέβη η ζημιά και να μην πεταχθούν τα ζημιωμένα αντικείμενα μέχρι να έρθει ο πραγματογνώμονας της Εταιρίας.

Ειδικότερα :

  • Σε περίπτωση κλοπής και γενικά φθοράς της περιουσίας σας από τρίτους θα πρέπει να δηλωθεί άμεσα το γεγονός στην Αστυνομία.
  • Σε περίπτωση ζημιάς από νερά σε ξύλινο δάπεδο για να περιορισθεί η έκτασή της μέχρι την επισκευή καλό θα είναι να φροντίσετε για τον αερισμό και το στέγνωμα του δαπέδου ξηλώνοντας ένα μικρό παρκέτο.
  • Επίσης, σε περίπτωση που θα πρέπει να γίνουν άμεσες επισκευές (όπως επισκευή κλειδαριάς παραθύρου κ.λπ.) μέχρι να έρθει ο πραγματογνώμονας θα πρέπει απαραίτητα να προβλέψετε για τα στοιχεία που θα απαιτηθούν για την διαπίστωση της ζημιάς. 

Αρχή Σελίδας